Youropia Flag


27 Απριλίου 2013
Ειδήσεις
Μια διαφήμιση γεμάτη αναμνήσεις.
Δεν σας λέω για ποιο προϊόν είναι. Μη σας χαλάσω το φίλινγκ. Δείτε όμως εικόνες και βίντεο.

Πάμε αναμνήσεις λοιπόν. 

Για τη γενιά του '90...

 

 

 

 

 

 

τη γενιά του γιογιό, που σου έτρωγε 90% του χρόνου να μαζεύεις σκοινιά παρά να παίζεις, 

 

 

 

τη γενιά της δισκέτας, και τα παιχνίδια των "8 δισκετών", που για να κάνεις επόμενη κίνηση στο Street Fighter έπρεπε να βάλεις την επόμενη, 

 

 

 

τη γενιά που έβρισκε χώρο, πραγματικά με μια κίνηση, αλλά είχε ένα μικρό χρωματικό πρόβλημα

 

 

 

τη γενιά που μάθαινε για το θάνατο κάπως έτσι: 

 

 

 

τη γενιά που είχε έναν καλικάντζαρο για καλή τύχη κι ευχές,  

 

 

 

τη γενιά που δε μασούσε από κραδασμούς, 

 

 

 

τη γενιά που είχε μιαν άλλη σχέση με το νερό και όχι αυτήν της μικροβιοφοβίας

 

 

 

τη γενιά που άλλαζε κούρεμα με μία κίνηση, 

 

 

 

αυτήν:

 

 

 

τη γενιά που ασφάλιζε τα πάντα πάνω της έτσι: 

 

 

 

τη γενιά που ήταν πλούσια. Καθώς τα χρήματά της έμοιαζαν έτσι. 

 

 

 

Και τώρα, το βίντεο για κείνη τη γενιά,

και το προϊόν έκπληξη που διαφημίζει...

 

 

 

Τον συμπάθησα λίγο ρε.